Elérkezett az idő: a héten véget ér a Ford Fiesta gyártása
47 esztendő és 8 generáció után int búcsút az utóbbi időkben teljesen átalakult piacnak a Ford kisautója.
47 esztendő és 8 generáció után int búcsút az utóbbi időkben teljesen átalakult piacnak a Ford kisautója.
A Ford a Mondeo után nemcsak a Fiestát küldi nyugdíjba, hanem két egyterű modelljét is.
A már-már fullasztó SUV uralom idején a Ford tesz még egy kísérletet méretes egyterűjének népszerűbbé tetéle érdekében: kompakt hibrid hajtásláncot szerelt a Galaxyba, ami a beltér méretét nem, csak a károsanyag-kibocsátást csökkenti.
Az akár 7 üléses változatban is kapható új hibrid Fordok 190 lóerős teljesítményűek.
Az egyterű modellekben egy hatékony működésű benzinmotor és egy kis villanymotor teljesít szolgálatot.
A modell történetében először a Galaxy mostantól már a legnagyobb luxust kínáló Vignale felszereltségi szinttel is elérhető.
Repülő helyett ezúttal kocsival vettük célba Crna Gorát, a búvárkodásra hívó tenger, a hatalmas hegyek és kanyonok, a 100 forintos fagylaltgombóc és a kaotikus közlekedési morál országát. Már az odajutás is egy igazi kaland, és a többi még csak azután jön.
A Párizsi Autószalonon debütáló második generációs egyterű új motorral, elektromosan mozgatható hátsó ülésekkel és összkerékmeghajtással gyarapodott.
Az S-Max Vignale felszereltségi szint kívülről krómmal és egyedi fényezéssel, belülről tekintélyes mennyiségű bőrrel adja mindenki tudtára, hogy a csúcsmodellel van dolgunk.
A két hét múlva esedékes Frankfurti Autószalonon mutatkozik be a márka új családi egyterűjének koncepciója.